Bendrosios sąlygos
1.1. Bendrosios sąlygos taikomos teisiniams santykiams, atsirandantiems tarp www.skechers.lt kliento (toliau - Pirkėjas) ir www.skechers.lt savininko (toliau - FIFAA AS) įsigijus prekių.
FIFAA AS
Pärnu mnt 142a, 11317 Talinas, Estijos Respublika
Reg. No. 10222434
KMKR nr EE100174946
a.s Swedbank EE222200221058229531
a.s SEB Pank EE351010220223774226
1.2. Bendrosios sąlygos negali prieštarauti Estijos Respublikoje galiojantiems įstatymams ir kitiems teisės aktams, o prireikus (jei kyla ginčų ar trūksta informacijos), tokios sąlygos papildomos minėtais įstatymais ir nuostatais.
1.3. FIFAA AS pasilieka teisę vienašališkai keisti šias sąlygas ir prekių kainas, siekdama pagerinti ar reorganizuoti efektyvumą, konkurencingumą, tolesnę plėtrą ir prekių pasirinkimą. Sąlygų ir prekių kainų pakeitimai ir papildymai įsigalioja nuo tada, kai atitinkama informacija paskelbiama www.skechers.ee. Jei Pirkėjas pateikė savo užsakymą prieš įsigaliojant sąlygų pakeitimui, Pirkėjui taikomos sąlygos, galiojusios užsakymo pateikimo metu, nebent įstatymai ar šios sąlygos nustato kitaip.
1.4. FIFAA AS ir Pirkėjas versdamiesi prekyba www.skechers.ee, laikosi šiame dokumente nurodytų sąlygų.
1.5. Pirkėjas, atlikdamas užsakymą FIFAA AS pagrindiniame puslapyje ir atlikdamas atitinkamą mokėjimą, patvirtina, kad jis peržiūrėjo pardavimo sąlygas ir patvirtino šias sąlygas.
Užsakymo pateikimas
2.1. Pirkėjas pasirenka norimas prekes elektroninėje parduotuvėje ir prideda prekes į pirkinių krepšelį.
2.2. Pirkėjas patvirtina pirkinių krepšelį ir atsiskaito už prekes naudodamas tinkamą mokėjimo būdą: internetinės bankininkystės nuorodą, kreditines korteles ar PayPal. Prieš apmokant užsakymą / sąskaitą faktūrą, Pirkėjo prašoma įsitikinti, kad užsakyme / sąskaitoje nurodyta informacija atitinka tikrąjį Pirkėjo tikslą.
2.3. Apmokėjęs už prekes, Pirkėjas turi spustelėti nuorodą „Grįžti pas pardavėją“.
2.4. Užsakymui patvirtinti, užsakymas / sąskaita faktūra siunčiami Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu, pateiktu patvirtinant pirkinių krepšelį.
2.5. Pardavėjo ir Pirkėjo pardavimo sutartis įsigalioja, kai visa Pirkėjo sumokėta pirkinio suma yra gauta į Pardavėjo banko sąskaitą.
Apmokėjimas
3. Prekių kaina
3.1. „FIFAA AS“ interneto svetainėje parduodamų prekių kainos nurodytos eurais, neįskaitant pristatymo išlaidų (išskyrus kampanijos produktus).
3.2. FIFAA AS pasilieka teisę keisti kainas. Jei Pirkėjas pateikė savo užsakymą prieš įsigaliojant kainos pakeitimui, Pirkėjui taikoma kaina, nurodyta užsakymo patvirtinimo metu, kai buvo pateiktas užsakymas.
3.3. Išsamesnė informacija apie pristatymo būdus ir pristatymo kainas pateikiama skiltyje „Prekių pristatymas“.
4. Prekių pirkimas
4.1. FIFAA AS elektroninėje parduotuvėje internetu galima įsigyti tik tokių prekių, prie kurių pateikiama nuoroda „Pridėti į krepšelį“.
4.2. Prekių kaina ar prieinamumas gali būti keičiami be išankstinio įspėjimo. Jei Pirkėjas pateikė savo užsakymą prieš įsigaliojant sąlygų pakeitimui, Pirkėjui taikomos sutarties sąlygos, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
4.3. Jei elektroninė parduotuvė negali įvykdyti užsakymo, susisiekiama su Pirkėju dėl sumokėtos sumos grąžinimo.
4.4. Prekių krepšelio turinį galima pakeisti puslapyje „Prekių krepšelis“. Patvirtinus užsakymą, pirkinių krepšelio turinys nebegali būti pakeistas, o pirkinių krepšelis ištuštinamas. Jei užsakymas atšaukiamas jau pateikus užsakymą, atitinkamos prekės turi būti iš naujo įtrauktos į pirkinių krepšelį. Teisingai užpildžius užsakymo formą ir kontaktinę informaciją, Pirkėjas gali atlikti mokėjimą.
Atsiskaitymas už prekes
5.1. Atsiskaitymui už elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes gali būti naudojamos internetinės bankininkystės nuorodos: priimamos VISA ir MasterCard kreditinės kortelės. Už prekes taip pat galima atsiskaityti naudojantis PayPal sąskaita.
5.2. SVARBU! Apmokėjęs prekes (atlikęs banko pavedimą), Pirkėjas turi išeiti iš internetinės bankininkystės puslapio spustelėdamas „Grįžti pas pardavėją“. Tuomet parodomas Pirkėjo užsakymo patvirtinimas. Užsakymo patvirtinimui Pirkėjui išsiunčiama sąskaita faktūra naudojant elektroninio pašto adresą, pateiktą patvirtinant pirkinių krepšelį.
5.3. Elektroninėje parduotuvėje užsakymai peržiūrimi nuo 9.00 val. iki 18.00 val.
Pristatymas
6.1. Įsigytos prekės pristatomos Lietuvos Respublikoje į Omniva siuntų terminalus arba su Omniva pristatymo tarnyba kliento nurodytu adresu.
6.2.Visos įsigytos prekės per 2–7 darbo dienas pristatomos į Pirkėjo pasirinktą siuntų terminalą arba kliento nurodytu adresu. Jei užsakymas buvo pateiktas savaitgalį ar švenčių dienomis, prekės klientui bus pristatytos artimiausiomis darbo dienomis po šventinio periodo, per 2–7 darbo dienas.
6.3.Pristatymo kaina į Omniva siuntų terminalą – 2,95 eurai (su PVM) Baltijos šalyse, jei pirkinio vertė mažesnė nei 50 €. Jei pirkinio vertė yra 50 € ar didesnė, pristatymas į Omniva terminalą Baltijos šalyse yra nemokamas. Pristatymas nurodytu adresu Baltijos šalyse – 6,95 eurai (su PVM), jei bendra pirkinio suma mažesnė nei 50 €. Jei bendra pirkinio suma yra 50 € ar didesnė, pristatymas nurodytu adresu Baltijos šalyse yra nemokamas.
Grąžinimai
7.1. Vartotojas turi teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos ir atgauti sumokėtus pinigus per 30 dienų (išskyrus pristatymo išlaidas, jei pirkinio vertė buvo mažesnė nei 50 €).
7.2. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos ir supakuotos originalioje pakuotėje.
7.3. Originalią pakuotę reikia atidaryti atsargiai, jos nepažeidžiant. Tik tuo atveju, jei pakuotės negalima atidaryti nepažeidžiant, Pirkėjas neatsako už sugadintą pakuotę. Jei Pirkėjas pažeidė pakuotę dėl aplaidumo (t. y. prekės pakuotė galėjo būti atidaryta jos nepažeidžiant), pardavėjas turi teisę reikalauti atlyginti padarytą žalą.
7.4. Jei klientas, gavęs prekę, pastebi, kad jam buvo išsiųstos netinkamos ar nekokybiškos prekės arba prekės negali pasiekti geros būklės ir uždaroje pakuotėje, klientas turi susisiekti su pardavėjo atstovu el. paštu [email protected] arba susisiekti su FIFAA AS, Pärnu mnt. 142a, Tallinn.
7.5. Pardavėjas yra atsakingas už kliento įsigytas prekes transportavimo metu. Gavus prekes, prekių sugadinimo ar praradimo rizika tenka klientui.
7.6. Grąžinimo laikotarpis prasideda tuomet, kai grąžinate netinkamas prekes pardavėjui, kuris jas gavo ir patikrino.
7.7. Norėdami grąžinti prekes, kaip registruotas klientas, prisijunkite prie savo paskyros ir eikite į skiltį "Mano grąžinimai".
7.8. Norėdami grąžinti prekes kaip svečias, išsiųskite el. laišką adresu [email protected] el. laiške turi būti ši informacija:
- pirkėjo vardas,
- grąžinama prekė,
- užsakymo numeris,
- grąžinimo priežastis,
- banko sąskaita, į kurią bus grąžinti pinigai.
Pirkėjo Asmens duomenų tvarkymas
8.1. Pardavėjas naudojasi Asmens duomenimis ir informacija apie pirkimus, laikantis Asmens duomenų apsaugos įstatymo, tiek, kiek reikia vykdant Pirkėjo pateiktus užsakymus elektroninėje parduotuvėje. Pardavėjas atsisako perduoti Pirkėjo asmens duomenis tretiesiems asmenims, išskyrus įmones, teikiančias pašto ar kurjerio paslaugas tiek, kiek reikia pristatant prekes Pirkėjui.
8.2.Pardavėjas neturi prieigos prie Pirkėjo banko duomenų, kai atsiskaitant už prekes naudojamasi internetine bankininkyste.
Garantija ir Skundai
9.1. Pardavėjas atsako už netinkamos kokybės prekes 2 (dvejų) metų laikotarpiu nuo prekių pristatymo Pirkėjui. Parduodant prekes Pirkėjui daroma prielaida, kad bet koks neatitikimas sutarties sąlygoms, nustatytoms per 6 (šešis) mėnesius nuo tos dienos, kai prekės buvo pristatytos Pirkėjui, buvo pardavus prekes, nebent minėta prielaida prieštarauja daikto ar trūkumo pobūdžiui. Pirkėjas įsipareigoja nedelsdamas informuoti Pardavėją apie netinkamos kokybės prekes per 7 (septynias) dienas, t. y. pateikti skundą.
9.2. Pirkėjams skundus rekomenduojama pateikti el. paštu [email protected] arba FIFAA AS biurui, esančiam Pärnu mnt. 142a, Tallinn. Skunde turi būti nurodytas Pirkėjo vardas, pavardė ir kontaktiniai duomenys, skundo data, prekių trūkumas ir skundo turinys; turi būti pridėtas pirkimą patvirtinantis dokumentas.
9.3. Pardavėjas neatsako už žalą ar kitas pasekmes, atsiradusias dėl neteisingos informacijos, kurią Pirkėjas pateikė atlikdamas užsakymą, įskaitant pristatymo vėlavimą, jei vėlavimas atsirado dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Pardavėjo.
9.4. Pardavėjas neatsako už žalą, kurią sukelia netinkamas įsigytų prekių naudojimas ar laikymas.
9.5. Ginčai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, Pirkėjas, norėdamas apginti savo teises, turi teisę kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tanrybą, vartotojų skundų komitetą ir (arba) Harju apskrities teismą.
Jei prekės yra nekokybiškos, pirkėjas turi teisę:
10.1. pirmiausia pareikalauti, kad prekės būtų nemokamai sutaisytos arba pakeistos naujomis prekėmis;
10.2. pareikalauti nutraukti sutartį, jei:
- 10.2.1. Pardavėjas negali pataisyti ar pakeisti prekių;
- 10.2.2. remontas nepavyksta;
- 10.2.3. Pardavėjas per pagrįstą laiką nepašalina prekių trūkumo;
- 10.2.3. prekių taisymas ar pakeitimas sukėlė Pirkėjui pagrįstų nepatogumų.
10.3. Pardavėjas neatsako dėl prekės trūkumų, jei:
- 10.3.1. prekės trūkumai atsirado dėl neteisingo naudojimo ar netinkamos priežiūros, prekę atidarė ar taisė kita įmonė nei FIFAA AS;
- 10.3.2. prekė gali būti mechaniškai pažeista;
- 10.3.3. prekės trūkumai atsirado dėl perteklinės įtampos, vandens, gaisro ar kitų aplinkybių, kurių gamintojas negali kontroliuoti;
- 10.3.4. Pirkėjas neturi prekės pirkimo kvito ar sąskaitos.
10.4. Skundai, susiję su elektroninėje parduotuvėje įsigytomis prekėmis ar paslaugomis, turi būti siunčiami adresu [email protected]. Prekės grąžinamos į FIFAA AS, Pärnu mnt. 142a, 11317 Tallinn.
Kitos Sąlygos ir nuostatos
11.1. FIFAA AS naudoja Pirkėjo pateiktą asmeninę informaciją tik Pirkėjo užsakymams įvykdyti. FIFAA AS neatskleidžia pirkimo metu gautos informacijos trečiosioms šalims, išskyrus bendradarbiavimo partnerius užsakymų pristatymo tikslais (Pirkėjo vardas, telefono numeris ir pristatymo adresas) ir įstatymų numatytais atvejais.
11.2. Internetinių bankų nuorodų, naudojamų atsiskaitymui už prekes, saugumas užtikrinamas užšifruotu (duomenų perdavimas įslaptintu formatu) duomenų kanalu, kuris neleidžia trečiosioms šalims pasiekti asmens duomenų ar banko sąskaitos duomenų.
11.3. Šiose sąlygose nenumatytais klausimais Pirkėjas ir FIFAA AS vadovaujasi galiojančiais Estijos Respublikos teisės aktais, taip pat kitais dokumentais, reglamentuojančiais šalių santykius.
11.4. Nesutarimai ir ginčai, kylantys dėl šių sąlygų vykdymo, pirmiausia sprendžiami derybų būdu. Jei dėl sutarties kylantys ginčai negali būti išspręsti derybų metu, tiek Pirkėjas, tiek FIFAA AS, norėdami apginti savo teises, turi teisę kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą ar teismą.