Grąžinimai

Nemokamas grąžinimas per Omniva paštomatą

 

Paprasta ir patogi grąžinimo procedūra

14 d. grąžinimo garantija

 

1.1. Vartotojas turi teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos ir atgauti sumokėtus pinigus per 30 dienų (išskyrus pristatymo išlaidas, jei pirkinio vertė buvo mažesnė nei 50 ).

1.2. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos ir supakuotos originalioje pakuotėje.

1.3. Originalią pakuotę reikia atidaryti atsargiai, jos nepažeidžiant. Tik tuo atveju, jei pakuotės negalima atidaryti nepažeidžiant, Pirkėjas neatsako už sugadintą pakuotę. Jei Pirkėjas pažeidė pakuotę dėl aplaidumo (t. y. prekės pakuotė galėjo būti atidaryta jos nepažeidžiant), pardavėjas turi teisę reikalauti atlyginti padarytą žalą.

1.4. Jei klientas, gavęs prekę, pastebi, kad jam buvo išsiųstos netinkamos ar nekokybiškos prekės arba prekės negali pasiekti geros būklės ir uždaroje pakuotėje, klientas turi susisiekti su pardavėjo atstovu el. paštu info@skechers.lt arba susisiekti su FIFAA AS, Pärnu mnt. 142a, Tallinn.

1.5. Pardavėjas yra atsakingas už kliento įsigytas prekes transportavimo metu. Gavus prekes, prekių sugadinimo ar praradimo rizika tenka klientui.

1.6. Grąžinimo laikotarpis prasideda tuomet, kai grąžinate netinkamas prekes pardavėjui, kuris jas gavo ir patikrino.

Kaip grąžinti užsakymą per paštomatą?

  • Nuneškite norimą grąžinti siuntą į artimiausią paštomatą.
  • Palietę ekraną, pasirinkite kalbą, po to meniu pasirinkite funkciją „Grąžinti siuntą“
  • Ekrane įveskite SMS pranešime su siuntos atsiėmimo kodu arba elektroniniame laiške gautą grąžinimo kodą.
  • Užklijuokite siuntos lipduką ant pakuotės. Siuntos lipduką rasite skyriuje po mokėjimo terminalu. Jeigu lipduko paštomatas neatspausdins, nesijaudinkite, tai reiškia, kad naujo lipduko užklijuoti nereikės.
  • Įdėkite pakuotę į atsidariusį skyrių, uždarykite dureles ir spustelėję ekrane atsiradusį „Patvirtinti“ mygtuką, patvirtinkite pakuotės perdavimą. Jeigu atsidarys per mažas skyrius, ekrane pasirinkite kitą dydį ir įdėkite siuntą.
Jeigu ant siuntos yra barkodas, pasirenkant siuntos grąžinimo funkciją, pakanka nuskenuoti barkodą.
Atminkite! Pakuotės kodą galite įvesti rankiniu būdu.
 
Iškilus klausimui lauksime Jūsų skambučio telefonu +370 5214 1802 arba pranešimo el. paštu info@skechers.lt

Fizinių parduotuvių grąžinimai

Pagal LR įstatymus netinkančią prekę, kurią pirkite fizinėje parduotuvėje, galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pirkimo datos. Grąžinama prekė gali būti grąžinta jei:

- grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė nebuvo nenaudota ir yra nesugadinta;
- prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
- grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos;

Siekiant grąžinti prekę atvykite į Skechers parduotuvę kurioje pirkote prekes ir su savimi turėkite pirkimo čekį. Grąžinamą prekę perduokite kasoje esančiam darbuotojui. Darbuotojas peržiūrės ar prekė nebuvo dėvėta ir grąžins sumokėtą sumą.

Iškilus klausimams dėl grąžinimo fizinėje parduotuvėje, rekomenduojame kreiptis tiesiai į parduotuvę kurioje pirkote. Parduotuvių kontaktus rasite paspaudus ant šios nuorodos.